Har du lyst å fortelle oss om din nasjonalparkopplevelse?

Bli med ut og delta på fotokonkurransen #minnasjonalparkopplevelse hvor du kan vinne fine premier!

Slik deltar du: Ta et flott bilde som fanger din opplevelse. Legg ut bildet på Instagram eller Facebook. Bruk emneknaggen #minnasjonalparkopplevelse og tagg @nasjonalparkkommuner på Instagram og @norgesnasjonalparkkommuner i bildet på Facebook så vi finner det! Premier hver måned! Vi trekker to vinnere hver måned som får fine premier. Vinnerbidragene blir behørig presentert i sosiale medier.

Om bildene: Samtykke til at vinnerbildene kan brukes i Norges nasjonalparkkommuners kanaler blir innhentet hos fotografen. Dersom identifiserbare personer er avbildet i konkurransebidraget må samtykke fra personen som er avbildet innhentes for å ivareta personvernet ved publisering jf. GDPR (General Data Protection Regulation).

Premiene er en turpakke med:

Turkopp fra Kupilka med nasjonalpark-logo

Kjeleunderlag fra Alva Form i Mørsvikbotn